FAQ

Wat is het bezoekadres?

Het symposium 'Oncologie in perspectief' vindt plaats in theater De Meervaart. Theater De Meervaart is een theater en een congrescentrum in Amsterdam Nieuw-West aan de Sloterplas. Het theater ligt buiten het centrum van de stad vlak bij de ring A10. De Meervaart is goed bereikbaar met het openbaar vervoer en heeft uitgebreide parkeermogelijkheden.

Stichting de Meervaart
Meer en Vaart 300
1068 LE Amsterdam
Tel.nr. 020 4107700
info@meervaart.nl
www.meervaart.nl

Hoe kom ik bij Theater de Meervaart met de auto?

Op de website van Theater de Meervaart vindt u uitgebreide informatie en routebeschrijvingen.
Klik hier voor een persoonlijke routebeschrijving met de auto.

Waar kan ik parkeren?

U kunt uw auto parkeren in de nabijgelegen Parkking parkeergarage, Osdorpplein 249, 1068 ER Amsterdam. Komende vanaf de Lelylaan gaat u bij de T-splitsing naar rechts. Bij het tweede stoplicht gaat u naar links en vindt u de garage aan uw linkerhand. Het eerste anderhalf uur is gratis, daarna betaalt u € 2,- per 30 minuten.  De garage is 24 uur uitrijdbaar, open vanaf 07.30 uur. Doorrijhoogte: 1.95 meter.
Meer informatie kijk op: Bereikbaarheid - Meervaart en www.parkking.nl.

Hoe kom ik bij Theater de Meervaart met het openbaar vervoer?

Voor vertrektijden trams en bussen zie www.gvb.nl of www.9292ov.nl voor reisadvies.

Wat zijn de algemene voorwaarden voor inschrijving?

U kunt zich uitsluitend inschrijven via het digitale inschrijfformulier. Dit is mogelijk vanaf begin maart.

De indeling in de sessies en workshops vindt plaats op volgorde van binnenkomst van de inschrijvingen. Bij een aantal sessies en workshops is een grens aan het aantal deelnemers gesteld, dus schrijf u tijdig in om teleurstelling te voorkomen. Bij schriftelijke annulering tot 1 mei 2024 wordt € 20,- administratiekosten in rekening gebracht. Na deze datum vindt geen restitutie meer plaats, maar is de inschrijving wel overdraagbaar.

Indien u zich inschrijft op de symposiumdag zelf, zal er € 20,- administratiekosten in rekening gebracht worden bovenop de entreeprijs.

Hoe kan ik mijn inschrijving overdragen?

Het is mogelijk om na inschrijving en betaling uw inschrijving op naam van uw collega te zetten. U dient hiervoor de volledige naam, functie, instelling, e-mailadres, sessie/worskhop keuze en het BIG-/KP-nummer van uw collega door te geven via e-mail: oncologieinperspectief@nki.nl. U en uw collega ontvangen een bevestiging van het overzetten van de inschrijving als ook een nieuwe bevestigingsbrief.

Ik ben mijn bevestiging kwijt wat nu?

De bevestiging heeft u direct na inschrijving via het ingevulde e-mailadres ontvangen. Deze bevestiging heeft u nodig bij de entree op het symposium. Mocht u de bevestigingsbrief zijn kwijt geraakt of een fout in het e-mailadres hebben gemaakt, neem dan contact op met de coördinator van het symposium voor een nieuwe bevestigingsbrief via oncologieinperspectief@nki.nl.

Wat zijn de kosten voor het symposium?

Het inschrijfgeld bedraagt € 200,- Dit bedrag is inclusief koffie/thee, lunchbuffet en een afscheidsdrankje.

Krijg ik accreditatiepunten voor deelname aan het symposium?

Accreditatie wordt aangevraagd bij:

  • de Accreditatiecommissie van het Kwaliteitsregister Verpleegkundigen & Verzorgenden en Register Zorgprofessionals;
  • het Accreditatiebureau Verpleegkundig Specialisten Register (VSR);
  • de Stichting Accreditatie Deskundigheidsbevorderende Activiteiten Paramedici (StADAP);
  • het Registerplein - kwaliteitskeurmerk voor sociale professionals;
  • de Accreditatiecommissie van het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie;
  • de Scholingscommissie Nederlandse Vereniging van Oncologie Datamanagers; 


Krijg ik een bewijs van deelname?

Een bewijs van deelname wordt niet meer verstrekt, omdat registratie ten behoeve van accreditatie digitaal plaatsvindt in PE-online. Alleen voor deelnemers verbonden aan een beroepsvereniging die het registratieproces niet bij PE-online hebben ondergebracht kunnen na het symposium een digitaal bewijs van deelname opvragen via oncologieinperspectief@nki.nl.

Hoe kan ik de betaling voldoen?

De betaling is uitsluitend online mogelijk via iDEAL, VISA of MasterCard. U kunt na het invullen van het digitale inschrijfformulier op het betaallogo klikken en u doorloopt vervolgens een aantal stappen bij de online betaling. De laatste stap kunt u als bewijs van betaling uitprinten. Vervolgens ontvangt u automatisch een factuur.

Tip: doorloop het gehele betaalmenu en klik daarna op voltooien om terug te keren naar de website van het Antoni van Leeuwenhoek. Pas dan wordt uw inschrijving en betaling succesvol verwerkt.

U ontvangt hierna een bevestiging van uw inschrijving per e-mail, evenals de indeling in de gekozen sessies, lezingen en workshops en een routebeschrijving. Indien u deze bevestiging binnen twee weken na inschrijving niet ontvangt, neemt u dan contact met ons op.

Over welke faciliteiten beschikt het theater?

Ringleiding
In theater De Meervaart is een ringleidingsysteem aanwezig. Slechthorenden kunnen bij de receptie van De Meervaart een ringleidingversterker ophalen.

Kolfruimte
Theater De Meervaart beschikt over een rustige af te sluiten ruimte waar iemand zich kan terugtrekken om moedermelk af te kolven. U kunt zich melden bij de dutymanager van De Meervaart (bij de receptie) om de sleutel op te halen van deze ruimte. Zij zal u begeleiden naar deze ruimte.

Foto & video opnames

Tijdens het symposium zullen foto's & opnames gemaakt worden ten behoeve van promotie doeleinden. Een ieder die ons evenement bezoekt gaat hier mee akkoord.

Eigen professionele opnameapparatuur is niet toegestaan; toestellen met afneembare lenzen worden niet toegelaten, net als filmcamera's.

Algemene voorwaarden en klachtenprocedure

Lees hier de volledige algemene voorwaarden van het Antoni van Leeuwenhoek

Klachtenprocedure opleidingen, symposia, seminars en nascholingsbijeenkomst georganiseerd door het AVL 
De procedure is van toepassing op klachten van externe deelnemers - niet zijnde medewerkers van het AVL - aan opleidingen, symposia, seminars en nascholingsbijeenkomsten die georganiseerd worden door AVL.

Lees hier de volledige klachtenprocedure

Op onze website plaatsen we cookies om het gebruikersgemak van onze website te verbeteren.

Functioneel
[3]
  • Microsoft Clarity
    Door plaatsing van deze cookies krijgen wij als organisatie geanonimiseerd informatie over het gebruik van website en waar de websitebezoekers vandaan komen.
  • Virtuele tours
    Door plaatsing van deze cookie gaan we misbruik van deze content tegen.
  • Youtube
    Door plaatsing van deze cookies krijgen wij als organisatie geanonimiseerd informatie over de bijvoorbeeld de afspeel tijd van een video.

Voorkeuren aanpassen